Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Uvědomujeme si, že řešení reklamace je nepříjemná záležitost, ale děláme vše proto, aby byly obě strany spokojeny. Chápeme rozhořčení, protože stejně jako Vy, i my jsme lidé a rádi nakupujeme a děláme radost. Prosíme vás o vzájemný respekt, jelikož je to nejlepší způsob jak vyřešit reklamaci včas a s klidem. Ne vždy musí být reklamace nepříjemnou záležitostí.

 Doručovací adresa pro reklamace a vrácení zboží:

HAB LAB Technology s.r.o.
Šlechtitelů 813/21
779 00 Olomouc

 

Jak postupovat když...

1. Přijaté zboží je poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti do reklamačního formuláře, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti do reklamačního formuláře, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list.

 

Reklamační list
Důležité Jak vyrábíme kvalitní doplňky stravy a jak přísné jsou naše kontroly? Poznejte nás